Registr vozidel Králíky 2024 – Otevírací Doba a Kontakt

➡️ Co najdete v tomto příspěvku?

Úřední Hodiny

Registr silničních vozidel Králíky nabízí své služby během pracovních dnů. Níže naleznete přehled úředních hodin, kdy můžete navštívit úřad pro řešení svých záležitostí spojených s registrací vozidel.

DenRánoOdpoledne
Pondělí7:30 - 11:3012:30 - 17:00
Úterý7:30 - 11:3012:30 - 14:00
Středa7:30 - 11:3012:30 - 17:00
Čtvrtek7:30 - 11:3012:30 - 14:00
PátekZavřeno

Doporučení: Pondělní ráno je obvykle méně vytížené, což může zkrátit dobu čekání. V případě naléhavých situací doporučujeme kontaktovat úřad telefonicky nebo e-mailem pro možnost rezervace online.

Adresa a Mapa

Registr vozidel Králíky se nachází na adrese Karla Čapka 316, Králíky, 561 69. Pro snadnější orientaci je v blízkosti Městského úřadu Králíky. Níže naleznete mapu s přesnou polohou registru.

Doprava: Na místo se dostanete autobusem č. 101 nebo 102 z hlavního nádraží. Pro ty, kteří přijíždějí autem, je k dispozici parkoviště v těsné blízkosti úřadu. Orientačními body jsou kavárna Coffee House a supermarket Billa, které se nacházejí nedaleko.

Kontaktní Informace

Pokud potřebujete další informace nebo chcete zarezervovat schůzku, můžete kontaktovat vedoucího odboru nebo informační oddělení:

Nejlepší časy pro kontakt: Doporučujeme kontaktovat úřad v dopoledních hodinách mezi 8:00 a 10:00 pro rychlejší odpověď. Další kontaktní metody zahrnují e-mail: registr@kraliky.cz nebo online formulář dostupný na webových stránkách úřadu.

Nabízené Služby

  • Registrace nového vozidla: Potřebné dokumenty zahrnují velký technický průkaz, občanský průkaz a doklad o pojištění vozidla.
  • Převod vozidla: K přihlášení a odhlášení vozidla budete potřebovat kupní smlouvu a oba technické průkazy.
  • Zánik vozidla: Pro trvalé vyřazení vozidla je nutné doložit potvrzení o ekologické likvidaci.
  • Duplikát technického průkazu: K vystavení duplikátu je nutné předložit doklad o ztrátě a platný občanský průkaz.
  • Nové tabulky s registrační značkou: Žádost o nové tabulky se podává osobně s předložením velkého technického průkazu.
  • Zápis a výmaz leasingu: Pro zápis nebo výmaz leasingu potřebujete leasingovou smlouvu a oba technické průkazy.
  • Výpis z registru silničních vozidel: Dostupný na žádost s předložením občanského průkazu.
  • Zápis změn údajů: Požadované dokumenty závisí na typu změny, kontaktujte úřad pro podrobnosti.

Často Kladené Otázky (FAQ)

  • Jaké dokumenty potřebuji k registraci nového vozidla? K registraci nového vozidla potřebujete velký technický průkaz, občanský průkaz a doklad o pojištění vozidla.
  • Jak mohu změnit vlastníka vozidla? Změnu vlastníka lze provést osobně na úřadě s potřebnými dokumenty včetně kupní smlouvy a obou technických průkazů.
  • Jaké jsou poplatky za ekologickou likvidaci vozidla? Poplatky se liší podle typu vozidla a zpracování. Pro přesné informace kontaktujte úřad.
  • Jak si mohu nechat vystavit duplikát technického průkazu? Duplikát lze vystavit na úřadě po předložení dokladu o ztrátě a platného občanského průkazu.
  • Je možné provést změny v registraci vozidla online? Aktuálně není možné provádět změny v registraci online, všechny úkony je nutné provést osobně.
  • Co se stane, když změním adresu, zatímco je moje vozidlo registrováno? Je nutné nahlásit změnu adresy na úřadě a aktualizovat údaje v registru vozidel.
  • Kolik stojí jednotlivé úkony? Poplatky se liší podle typu úkonu, doporučujeme kontaktovat úřad pro konkrétní informace.
  • Může za mě proces dokončit někdo jiný? Ano, s plnou mocí, kterou je nutné předložit spolu s potřebnými dokumenty.

Doporučení a Tipy

Doporučujeme návštěvu úřadu v dopoledních hodinách, kdy je menší provoz. Nezapomeňte si připravit všechny potřebné dokumenty předem, abyste urychlili celý proces. Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte kontaktovat naše pracovníky. Nejčastěji zapomenuté dokumenty zahrnují technický průkaz a pojištění vozidla. Pro zkrácení doby čekání si můžete předem zarezervovat čas návštěvy.

Další Procesy

Registrace vozidel zahrnuje i méně běžné procesy, jako je změna registrační značky, registrace historických vozidel nebo firemních vozidel. Pro změnu registrační značky budete potřebovat technický průkaz a žádost o změnu. Registrace historických vozidel vyžaduje posouzení technického stavu a potvrzení o historickém významu.

Doporučení v Okolí

V okolí úřadu se nachází několik zařízení, která mohou být užitečná pro návštěvníky. K dispozici je banka ČSOB pro potřeby finančních transakcí a kopírovací centrum CopyExpress pro tisk a kopírování dokumentů. Pro občerstvení je nedaleko kavárna Coffee House.

Průvodce Požadovanými Dokumenty

Pro každý typ procesu registrace vozidel je nutné doložit specifické dokumenty. Níže uvádíme seznam dokumentů potřebných pro jednotlivé úkony:

  • Registrace nového vozidla: Velký technický průkaz, občanský průkaz, doklad o pojištění vozidla.
  • Převod vozidla: Kupní smlouva, velký a malý technický průkaz, občanský průkaz.
  • Zánik vozidla: Potvrzení o ekologické likvidaci, občanský průkaz.
  • Duplikát technického průkazu: Doklad o ztrátě, občanský průkaz.

Správná příprava dokumentů je klíčová pro bezproblémové dokončení procesu. Doporučujeme před návštěvou úřadu zkontrolovat aktuálnost všech dokladů.

Pokud si chcete přečíst další články podobné Registr vozidel Králíky 2024 – Otevírací Doba a Kontakt, můžete navštívit kategorii Pardubický kraj.

Mohlo by tě také zajímat:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Your score: Useful