Registr vozidel Magistrát hl.města Prahy 2024 – Otevírací Doba a Kontakt
- Úřední Hodiny
- Adresa a Mapa
- Kontaktní Informace
- Nabízené Služby
- Často Kladené Dotazy (FAQ)
- Jaké dokumenty potřebuji k registraci vozidla?
- Je možné provést registraci vozidla online?
- Jak mohu změnit registrační značku na přání?
- Jaké jsou poplatky za registraci vozidla?
- Mohu si domluvit schůzku předem?
- Co se stane, když změním adresu, zatímco je moje vozidlo registrováno?
- Kolik stojí jednotlivé úkony?
- Může za mě proces dokončit někdo jiný?
- Doporučení a Tipy
- Další Procesy
- Doporučení v Okolí
- Průvodce Požadovanými Dokumenty
Úřední Hodiny
Registr vozidel Magistrát hl.města Prahy na Praze 4 - Vyšehrad nabízí služby v následujících úředních hodinách. Pro efektivní plánování vaší návštěvy doporučujeme se seznámit s rozpisem níže.
Den | Otevírací Hodiny |
---|---|
Pondělí | 8:00 - 18:00 |
Úterý | 8:00 - 15:00 |
Středa | 8:00 - 18:00 |
Čtvrtek | 8:00 - 15:00 |
Pátek | 8:00 - 11:00 |
Doporučení: Pondělní ráno a středeční odpoledne jsou obvykle méně vytížené. Doporučujeme využít možnost online rezervace pro urychlení procesu. V případě naléhavých situací je nejlepší kontaktovat úřad přímo.
Adresa a Mapa
Registr vozidel se nachází v Business Centre Vyšehrad, Na Pankráci 1685/17, Praha 4, 140 00. Je snadno dostupný městskou hromadnou dopravou, v blízkosti se nachází stanice metra Vyšehrad. Pro přesnější orientaci můžete využít mapu níže.
Doprava: Z hlavního nádraží se k nám dostanete metrem C (červená linka) směr Háje, vystoupíte na stanici Vyšehrad. Pro motoristy je k dispozici parkoviště v bezprostřední blízkosti. V okolí najdete také kavárny a veřejná zařízení, kde si můžete v klidu počkat.
Kontaktní Informace
Pro dotazy a další informace můžete kontaktovat náš tým na níže uvedených telefonních číslech. Rádi vám pomůžeme s jakýmikoli dotazy či rezervacemi. Nejlepší čas pro kontaktování je během úředních hodin.
Telefon: 236 005 960, 236 005 961, 236 005 962
Pro obecné dotazy můžete také využít e-mailovou adresu info@registrvozidel.cz nebo vyplnit online formulář na našich webových stránkách.
Nabízené Služby
- Vydání paměťové karty vozidla (podniku) a servisní paměťové karty: K tomu je nutné předložit občanský průkaz a technický průkaz vozidla.
- Žádost o povolení přestavby: Vyžaduje technický průkaz a projektovou dokumentaci schválenou odborným znalcem.
- Výdej dat: Pro výdej dat je nutné vyplnit příslušný formulář a uhradit poplatek.
- Registrační značky na přání: Zahrnuje vyplnění žádosti a úhradu poplatku dle aktuálního ceníku.
- Běžná agenda registru silničních vozidel: K běžným úkonům patří registrace a odhlášení vozidla. Potřebné dokumenty zahrnují občanský průkaz a technický průkaz vozidla.
Často Kladené Dotazy (FAQ)
Jaké dokumenty potřebuji k registraci vozidla?
Pro registraci vozidla je třeba mít platný občanský průkaz, technický průkaz vozidla a doklad o pojištění.
Je možné provést registraci vozidla online?
V současné době není možné registraci vozidla provést online. Je nutná osobní návštěva na úřadu.
Jak mohu změnit registrační značku na přání?
Pro změnu registrační značky na přání je nutné podat žádost na příslušném úřadu a uhradit příslušný poplatek.
Jaké jsou poplatky za registraci vozidla?
Poplatky za registraci vozidla se liší dle typu vozidla a jeho hmotnosti. Pro konkrétní částky je doporučeno kontaktovat úřad.
Mohu si domluvit schůzku předem?
Ano, je možné si domluvit schůzku předem telefonicky nebo emailem.
Co se stane, když změním adresu, zatímco je moje vozidlo registrováno?
Při změně adresy je třeba aktualizovat údaje v registru vozidel. Navštivte úřad s občanským průkazem a dokladem o nové adrese.
Kolik stojí jednotlivé úkony?
Poplatky za jednotlivé úkony se liší. Doporučujeme kontaktovat úřad pro aktuální ceník.
Může za mě proces dokončit někdo jiný?
Ano, ale je nutné mít notářsky ověřenou plnou moc od vlastníka vozidla.
Doporučení a Tipy
Pro zajištění hladkého průběhu vaší návštěvy doporučujeme si připravit veškeré potřebné dokumenty předem. Nejvhodnější čas pro návštěvu je ráno, kdy je na úřadě méně lidí. Často zapomenuté dokumenty zahrnují doklad o pojištění a technický průkaz vozidla. Pokud chcete zkrátit dobu čekání, využijte online rezervaci. V případě problémů se obraťte na informační přepážku na místě.
Další Procesy
Registr vozidel také poskytuje služby jako změna registrační značky, registrace historických vozidel a registrace firemních vozidel. Pro změnu registrační značky je nutné vyplnit příslušnou žádost a uhradit poplatek. Historická vozidla vyžadují potvrzení od veteránského klubu a firemní vozidla potřebují doložení vlastnického vztahu k firmě.
Doporučení v Okolí
V blízkosti registru vozidel se nachází několik zařízení, která mohou být užitečná. Například banka pro úhradu poplatků, kopírka pro zajištění potřebných dokumentů a kavárna, kde si můžete odpočinout před nebo po návštěvě úřadu.
Průvodce Požadovanými Dokumenty
- Registrace nového vozidla: Občanský průkaz, technický průkaz, doklad o pojištění.
- Změna vlastníka vozidla: Kupní smlouva, občanský průkaz, technický průkaz.
- Povolení přestavby: Projektová dokumentace, souhlas výrobce, technický průkaz.
- Registrační značky na přání: Vyplněná žádost, doklad o zaplacení.
Správná příprava dokumentů zajistí rychlejší a plynulejší průběh procesu. Ujistěte se, že všechny dokumenty jsou aktuální a platné.
Pokud si chcete přečíst další články podobné Registr vozidel Magistrát hl.města Prahy 2024 – Otevírací Doba a Kontakt, můžete navštívit kategorii Praha.
Napsat komentář
Mohlo by tě také zajímat: